باور ها
 
درباره وبلاگ


امید وارم هیچ وقت خداحافظی هاتون ابدی نشه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خداحافظ

♥ خــــــــــــدا حــــــا فــــــــــــظـ ♥
̲♥h̲̲o̲̲s̲̲c̲̲a̲̲k̲̲a̲̲l♥





باور ها..همه پَر...

احساس ها...پوچ...پَر...

دنیا...بی وفا...پَر...

اشرف مخلوقات...پَر...

سوزوندی.سوختم..خاکستر...پَر...

بدترین ها..پَر...

بهترین ها...پَر...

تکرار و تکرار..پَر...

من هم پَر!



نظرات شما عزیزان:

نـــــــــــــدا
ساعت21:36---28 بهمن 1391
سلام...........آپم...منتظرتم

▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


mahnoosh
ساعت0:04---28 بهمن 1391
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
ولی نمیدونم تا چه حد درسته چون هنوز میگه باید به 10 نفربفرستی بعد

ضمنا من عصبانی ترم.


mahnoosh
ساعت23:16---25 بهمن 1391
سلام خانوم بی وفا...
واقعا که اگه من یه همچین کاری کرده بودم تا حالا 100 بار توسری خورده بودم.
تو بودی چند روز پیش منو تهدید میکردی که اگه یه بار دیگه برم وب خاله رضی و نیام وبت منو میکشی؟
حالا بیام بکشمت؟
چرا جواب تبریک ولنتاینمو ندادی؟
همه دادن جز تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







21 / 11برچسب:, :: 12:11 ::  نويسنده : ♥ هیچ کس ♥